Strony

Szkolenia

ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLEŃ 



Cykl szkoleń specjalistycznych z zakresu IT:


I.                   Podstawowe zagadnienia z e-marketingu



  • Kluczowe zagadnienia e-marketingu
  • Rynek reklamy on-line w Polsce i na świecie
  • Lokalne promowanie firm w wyszukiwarkach internetowych
  • Globalne promowanie firm z wykorzystaniem sieci WWW.
  • Modele reklamowe w wyszukiwarkach

Cel: Zajęcia mają na celu wprowadzenie uczestników szkoleń w tematykę reklamy on-line.  Organizowane są głównie w oparciu o działania praktyczne realnych, już funkcjonujących kampanii reklamowych (często firm, które reprezentują uczestnicy szkoleń). Zajęcia organizowane są pod hasłem „E-marketing – skuteczna kampania reklamowa”
Grupa docelowa: pracownicy działów IT, marketingu, właściciele firm.
Poziom: podstawowy, średni, zaawansowany


II.               Google AdWords w praktyce


  • Google – czym jest i jak z niego korzystać.
  • Budowanie kampanii Google AdWords.
  • Optymalizacja kampanii Google AdWords.
  • Analiza i interpretacja wyników kampanii Google AdWords.
  • Optymalizacja kampanii pod kątem konwersji.

Cel: zapoznanie uczestników szkolenia ze specyfikacją największej na świecie wyszukiwarki internetowej. Praktyczne działania zmierzające do budowy skutecznej kampanii Google AdWords. Zakładanie pierwszych kampanii przez uczestników szkolenia, bądź optymalizacja już posiadanych.
Grupa docelowa: pracownicy działów IT, marketingu, właściciele firm.
Poziom: podstawowy, średni, zaawansowany

III.            Audyt, optymalizacja i analityka stron WWW



  • Ocena jakości i użyteczności strony WWW.
  • Search Engine Optymization (SEO) – czyli co mogę zrobić sam.
  • Analiza ruchu na stronie (w oparciu o wyniki Google Analytics)

Cel:  zdobycie umiejętności oceny, optymalizacji i analizy ruchu na stronach WWW uczestników szkolenia. Działania praktyczne zmierzające do wzrostu konwersji z ruchu na stronie.
Grupa docelowa: pracownicy działów IT, marketingu, właściciele firm.
Poziom: podstawowy, średni.


IV.             Social Media Marketing



  • Rynek Social Media w Polsce i na świecie.
  • Facebook w teorii i praktyce.
  • Budowa strony firmowej na portalach społecznościowych.
  • Wykorzystanie potencjału marketingowego Social Media.
  • Modele reklamowe w SM.
  • Budowanie strategii marketingowej w SM.
  • Promocja firmy w SM – działania praktyczne.

Cel: podniesienie wiedzy uczestników szkolenia w zakresie rynku Social Media. Ukazanie kierunków rozwoju i możliwych wariantów  portali społecznościowych. Wypracowanie umiejętności generowania strategii marketingowych opartych na SM i ich praktycznym wdrażaniu.
Grupa docelowa: pracownicy działów IT, marketingu, właściciele firm.
Poziom: podstawowy, średni.


    V.                    Szkolenia z zakresu rozwoju umiejętności miękkich.


    • Wykorzystanie psychologii w zarządzaniu zespołem
    • Team Building – budowanie skutecznego zespołu.
    • Leadership – przywództwo.
    • Lider – trening rozwoju umiejętności kierowniczych dla lidera zespołu.
    • Skuteczny manager sprzedaży.
    • Konflikty – ich rozwiązywanie, wykorzystanie potencjału konfliktu do rozwoju zespołu i jednostek.
    • Obrona przed manipulacją, presją ze strony otoczenia.
    • Radzenie ze stresem, wypaleniem zawodowym. 
    • Strategia budowania komunikacji wewnątrz zespołu.
    • Negocjacje.
    • Trening asertywności.
    Cel: Podniesienie wiedzy i umiejętności uczestników szkoleń w zakresie rozwoju umiejętności miękkich. Rozwój jednostki i zespołu, tak w środowisku pracy, jak i w najbliższym otoczeniu.
    Grupa docelowa: managerowie, liderzy, kierownicy, właściciele firm, przedstawiciele handlowi, osoby dążące do rozwoju osobistego.

    VI.               Skuteczna sprzedaż telefoniczna



    • Kluczowe zagadnienia telemarketingu.
    • Nawiązanie kontaktu z klientem.
    • Budowanie rozmowy sprzedażowej, eliminowanie „nie” klienta.
    • Przeprowadzenie skutecznej rozmowy sprzedażowej.
    • Telefoniczne umawianie spotkań z klientem.
    Cel: podniesienie umiejętności sprzedażowych telemarketerów i handlowców kontaktujących się z klientem telefonicznie. Zwiększenie skuteczności działu telemarketingu.
    Grupa docelowa: pracownicy działów telemarketingu, handlowcy, przedstawiciele handlowi, pracownicy biurowi.

    VII.            Skuteczna sprzedaż bezpośrednia


    • Typologia klientów.
    • Dynamika wizyty handlowej.
    • Przeprowadzenie skutecznego spotkania sprzedażowego.
    • Obsługa po sprzedażowa.
    • Budowanie długotrwałych relacji z klientem.
    • Kluczowe zagadnienia procesu sprzedaży bezpośredniej.
    • Wiedza produktowa i jej rola w kontakcie z klientem.
    • Handlowiec – sprzedawca, czy doradca? Umiejętność wykorzystania wiedzy produktowej w procesie sprzedaży.
    • Sprzedaż bezpośrednia.
    • Nawiązanie kontaktu z klientem.
    • Przeprowadzenie skutecznej rozmowy sprzedażowej.
    • Zamknięcie rozmowy sprzedażowej zakupem.
    • Typologia klientów i jej wykorzystanie w sprzedaży bezpośredniej.
    • Obsługa po sprzedażowa - budowanie długotrwałych relacji z klientem.

    Cel: budowanie umiejętności handlowych w kontakcie bezpośrednim z klientem. Typologia klienta – jej wpływ na konstruowanie relacji sprzedażowych. Zdobywanie wiedzy na temat klienta i jej wykorzystanie w procesie sprzedaży oraz w budowaniu długotrwałych relacji z klientem.
    Grupa docelowa: handlowcy,  pracownicy działów telemarketingu, przedstawiciele handlowi, pracownicy biurowi.


    Kontakt tel: 514 181 514
    Skorzystaj z formularza:

    Formularz kontaktowy

    Nazwa

    E-mail *

    Wiadomość *

    WAŻNE!
    Nota dotycząca stosowania cookies na stronie: strona www.1ms.pl wykorzystuje pliki cookies. Informacje zapisane za pomocą cookies używane są do celów statystycznych oraz po to, by jak najlepiej dostosować nasze serwisy do indywidualnych potrzeb i oczekiwań naszych użytkowników. Korzystanie z serwisu: www.1ms.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Przeczytaj więcej odnośnie celu stosowania cookies i zmian w przeglądarce.

    MS Consulting Marketing i Szkolenia Trener Biznesu Piotr Stroczkowski, to firma konsultingowa specjalizująca się w szkoleniach skierowanych do biznesu. Szkolenia organizowane są w Białymstoku, a ich zakres merytoryczny obejmuje szkolenia miękkie (w tym coaching) i specjalistyczne (obejmują produkty Google, takie jak Google Analytics, Google AdWords, Google Webmaser Tools.
    Frazy, po których łatwo znaleźć stronę: szkolenia białystok, trener ecommerce, piotr stroczkowski, szkolenia ecommerce, kursy białystok, ms consulting.