E-commerce w Polsce i na Świecie w 2016 r. – gdzie inwestować budżet reklamowy
(2 dni/16 godzin).
Realizowane na szkoleniu zagadnienia:
- Rynek e-commerce w Polsce w liczbach – to zbiór ważnych danych statystycznych, tabel, wykresów i infografik, obrazujących rynek e-commerce w 2015 r., pozwoli zrozumieć procesy zachodzące w świecie e-commerce i zastosować tę wiedzę do rozwoju własnego biznesu
- Kierunki rozwoju sprzedaży w Internecie w 2016 roku – te informacje pozwolą opracować nowe, bądź zmodyfikować aktualne strategie sprzedażowe w oparciu o bieżące trendy oraz najnowsze dane statystyczne i dane analityczne z 2015 roku
Skuteczne kanały marketingowe – określenie i pogrupowanie kanałów marketingowych (reklama display, SEO i SEM, aukcje, porównywarki, newslettery, mailingi, portale lokalne i branżowe, inne). Opracowanie strategii marketingowej i rozdysponowanie budżetu pod kątem maksymalnej realizacji celów
Skuteczne kanały sprzedażowe – to określenie aktualnych skutecznych źródeł pozyskiwania klientów i opracowanie strategii rozszerzenia ich o nowe kanały sprzedażowe
Narzędzia statystyczne i analityczne niezbędne do badania sprzedaży w sieci – to część, w której porównamy możliwości narzędzi analitycznych (Google Analytics, PIWIK, Google Webmaster Tools, Google Trends, wewnętrzne narzędzia sklepów internetowych i stron www),
- Mobile w branży e-commerce – w tej części odpowiemy na pytanie, czy rok 2016 będzie rokiem mobile i czy na pewno w każdej branży. Określimy zakres zmian na sklepie/stronie i opracujemy strategie e-commerce z wykorzystaniem mobile
Sieci społecznościowe w branży e-commerce – jak wykorzystać obecność w sieciach społecznościowych i ruch, jaki generują, do realizacji bieżących celów marketingowych i zwiększenia sprzedaży
- Konwersje w e-commerce – określenie i pogrupowanie źródeł pozyskiwania konwersji i opracowanie strategii poprawienia ich z uwzględnieniem specyfiki branży
W trakcie szkolenia nauczysz się jak:
- wykorzystać Internet do pozyskiwania informacji na temat rynku e-commerce











Dla kogo szkolenie?
To szkolenie skierowane jest do szerokiej grupy odbiorców, tak firm, jak i osób indywidualnych, ciekawe zagadnienia znajdą na nim: właściciele firm, pracownicy działów marketingu i reklamy, właściciele i administratorzy sklepów internetowych, właściciele blogów i katalogów firm, studenci, inni.
Poziom:
podstawowy, średni, zaawansowany.